Wednesday, December 5, 2012

payung, baju & carpet merah

 


'Tuhan, jagakan sahabatku'
dalam diam, ada doa terselit untukmu.



betul.
aku cemburu. cemburu melihat kau sangat rapat dengan Dia.
cemburu kau banyak menghabiskan masa mengingati Dia. 
cemburu melihat kau selalu mengalunkan irama mengikuti rentak Dia.
cemburu apabila kau sedang bahagia dengan cinta si Dia.


sedangkan aku??
aku banyak menghabiskan masa dengan perkara sia-sia. 
aku masih lagi menyanyikan lagu pelbagai budaya.
dan paling ketara aku masih mencari-cari cinta hamba si Dia. 
alangkah hina nya diriku.

semoga kalian yang membaca bukan seperti diriku.




random
selamat malam semua. ;)

ukhwah-tarbiyyah-paeds-tazkiyatunafs-homesick-surgery-plan
serabut?
lazimi; Allah...Allah...Allah...
zikrullah penenang hati.

No comments: