Sunday, July 18, 2010

sanah helwah!





salam,

masa kecik-kecik dulu, dialah kawanku,
dia jualah lawanku,
dia panjat pokok, aku turut panjat pokok,
dia main hujan, aku juga main hujan,

tapi, itu dulu..
sekarang, dia tanya sepatah, aku jawab sepatah,
aku tanya sikit, dia jawab sikit,

tapi, tak bererti sayang itu ada dulu, ada sekarang,
sayang itu tetap sama dulu dan sekarang,
cuma, kami masing-masing lebih selesa begini,
tak mahu tunjukkan,
tersirat itu lebih, berbanding tersurat,
kerana kita tahu rasa sayang itu dimana,

-----------------------------------------

Di suatu hari, seperti biasa aku tido dalam kereta, bangun2 mengigau kata dahaga, tiba2..
"nah,"
Botol air mineral dihulur kepada aku. dan aku minum tanpa ape2 perasaan.huhu.ngigau lagi kot.

Di suatu ketika yang lain,
" bajim, orang nak beli printer la, tolong belikan, takut kene tipu"
"ish, belila sendiri" jawab dia
beberapa hari lepas tu,
" siap2, kul 2 nanti bajim sampai, kita g low yat"

--------------------------------------------------
sanah helwah bajim! Muga pertambahan umur selari dengan pertambahan amal..

p/s 1: dulu hampir2 menjadi macho(xsuka pakai baju kurung, jalan kengkang, panjat pokok) akibat terpengaruh dengan bajim.huhu
p/s 2: tggu turn bajim utk membina masjid stlh abg n kakak mendahului
p/s 3: dia xkan baca pnye..

No comments: